Ny tovholder tiltrådt Gilleleje Cup udvalget

Planlægning af Gilleleje Cup 2022 starter d. 31.03.22 kl. 19.00

Der er tiltrådt ny tovholder i Gilleleje Cup-udvalget. Tak til Lars Sorner som har takket ja til opgaven. Lars har netop haft overleveringsmøde med tidligere tovholder Hans Henrik Jacobsen og udvalgsmedlem Gitte Busch for at sikre de gode erfaringer samt den konstruktive feedback fra evalueringsmødet i 2021. Gitte Busch fortsætter i udvalget.

Der er brug for undertovholdere i udvalget, inden for bureau, catering, kapsejlads, fest, sekretariat. Hver undertovholder arbejder med et team af frivillige således, at mange har FÅ opgaver.

Er du nysgerrig på at bidrage i GC-udvalget, må du endelig tage kontakt til GC-tovholder Lars Sorner mobil nr. 6065 0003 eller GC-udvalgsmedlem Gitte Busch mobil nr. 3038 1068. Vi forventer ca. 4 aftenmøder i løbet af de kommende måneder.

I løbet af forsommeren inviterer vi frivillige ind til konkrete opgaver, der ligger under de enkelte “underudvalg”. Ved du allerede nu, at du gerne vil bidrage må du meget gerne sende en mail til naestformand@gillelejesejlklub.dk og vi kontakter dig når vi nærmer os.

Gilleleje Cup’en sejles i år d. 11. juni 2022

Slutteligt skal der lyde en stor tak til Hans Henrik Jacobsen for de mange års store arbejde i Gilleleje Cup-udvalget, de sidste 3 år som tovholder. Heldigvis kan udvalget fortsat spørge Hans Henrik til råds, ligesom Hans Henrik også stiller sig til rådighed med konkrete frivillig-opgaver på lige fod med andre frivillige.

Sidste kapsejlads på Live tracker