Program Gilleleje Cup 8. juni 2024

På lørdag dukker godt 100 sejlere op i Gilleleje Sejlklub fra morgenstunden.

Den årlige distancesejlads langs Nordkysten står for døren. De frivillige GSK’er glæder sig til at tage imod besætningerne.

Der vil være smil, kaffe og mad fra morgenstunden, samt moleøl og grillpølser efter endt sejlads.

Er du ikke sejler, men nysgerrig og ønsker at være en del af stemningen, kan du kigge forbi. Der vil være mulighed for at købe kaffe og kage om eftermiddagen, ligesom der kan købes en pølse, øl eller vand.

Sidste kapsejlads på Live tracker