Fælles tursejladser og en gasteliste har vind i sejlene og flytter til Facebook
I februar blev der taget initiativ til at oprette en skipper- og gasteliste, for at formidle kontakt mellem skippere i havnen, der gerne vil tage gaster med ud at sejle, og gaster, der søger skippere.
Det er vigtigt, at så mange GSK medlemmer som muligt, kommer på vandet
Den stigende interesse for listen har medført, at kontakten fremover formidles via en ny Facebookgruppe: GillelejeSejlerne. Gruppen har allerede 21 medlemmer.
Alle gaster og skippere kan sende en anmodning til Jørgen Vidstrup på Facebook. Jørgen Vidstrup har oprettet den lukkede gruppe og vil acceptere anmodningerne indtil GillelejeSejlerne har 50 medlemmer.
Senere, når de 50 medlemmer er opnået, er GillelejeSejlerne FB gruppen “selvstændig”. Den forbliver stadig en lukket gruppe.
Formålet med gruppen er at sætte fokus på flere fælles tursejladser og give flere bådejere mulighed for at fylde båden op med gaster og deltage i sejladserne.
Gastelisten er for alle tidligere og nuværende sejlerskoleelever, samt alle andre GSK-medlemmer, med eller uden sejlbåd eller motorbåd
Hilsen
Lone, Kim, Frank
Der er andre muligheder, for at stige ombord som gast, når sæsonen går i gang.
Hver mandag sejler Mandagssejlerne. Vil du med som gast så kontakt Steen: sejlerskolen@gillelejesejlklub.dk
Hver onsdag bliver der sejlet kapsejlads. Vil du med som gast så kontakt Birger: kapsejlads@gillelejesejlklub.dk
Vind | Vindstød | Vindretning | Temperatur |
---|---|---|---|
5.8 m/s | 8.9 m/s | 3.3 °C |
QR koden kan læses via en mobiltelefon med et kamera
Kopiere QR koden fra hjemmesiden og indsæt den i indbydelse eller opslag til opslagstavlen, hvor du gerne vil give modtagere mulighed for enkelt åbne denne side på mobilen. QR koder kan benyttes til mange forskellige formål feks en indbydelse til et arrangement, hvor tilmeldingen der ligger på hjemmesiden.
Brugeren skal blot gøre følgende
.1) Åben kameraet på mobilen
2) Peg kameraet mod QR koden
3) Klik på det link kameratet viser på din telefon